i ♥ REA

by the way så ramlade jag och min mamma in i värsta reorna på FCUK och Massimo Dutti häromdagen (75%) och vem tror ni gick loss? Tududududuuuuuuuuuuuuuu:

Snacka om att jag är insnöad på det blågråa och småblommiga just nu =) Men aa kul är det med rea i alla fall......
I dag kom även en liten H&M present i brevlådan, nämligen 25% rabatt på en valfri vara med rabbatkoden 8317 så jag klickade hem en läderväska som jag "adore"

Och där var månadens shoppingbudget slut....... men väl värt det!

Nu ska jag försöka mig på att baka en äppelkaka, om jag orkar vill säga....  knaprar värktabletter som en junkie just nu och sover middag fem ggr om dan!
See ya!

Kommentarer
Postat av: Tinör

Uah mig vilken snygg vaska, I want!! Forutom dig, mamma a resten av mina vanner(ok bror oxa..) sa maste jag saga att jag saknar HM mest av allt! Nar ska dem oppna har undrar jag, ska gora research om detta NU!

puss a kram pa dig vannen min:-)

2009-02-05 @ 03:04:13
Postat av: Nikolina

Men Tinör!! Du vet väl att det finns en webshop =)

Annars är det bara surfa in och peka så kan jag shippa över =) Puss

2009-02-05 @ 09:06:38
URL: http://ninanikolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0