Hjärtats dag!



God morgon alla mina vänner! Vill ge er världens största kram på Alla ♥ Dag:
Mary J, Sillen, Missy T, Tinör, Helena, Malin, Sara och alla andra underbara, puss på er i dag!

D blev jätteglad för sin morgonpresent och frukost och han fick dåligt samvete för att han inte gjort nåt för mig, men det var inte det som var grejen, tro mig, jag fick tvinga han att lova mig att inte åka å köpa något bara för att, jag ville ge han en present för allt som han gjort på sista tiden, han har verkligen varit en klippa och jag hade inte klarat mig en sekund utan honom, därför!
Anyways så åt vi precis en mysfrukost och D åkte iväg för att hälpa våra vänner Do & Mimmi med flytt, och jag själv ska storstäda, putsa upp den hära babyn så hon skiner, i morgon får vi nämligen finbesök av stans smörigaste mäklare!
Ska bli tokspännande och se vad hon är värd? (lägenheten alltså haha)
Nu ska jag brygga en stor kanna kaffe, dricker nästan aldrig kaffe, men om jag ska göra det ska det vara hemma bryggt eller en stor soya latte på waynes ( starbucks om jag är utomlands)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0