dagen efter ångest!

Ush, man mår som man förtjänar! Hade en superkul kväll fram till kl 03.00, där kunde kvällen ha slutat, men icke .... det
togs en taxi till Helle Kitchen där det kostade 200 spänn att komma in.... nog för att jag börjar bli gammal och inte är ute i svängen lika mycket, men 200 kronor i inträde... shit man!

Kvällen började i alla fall super på Vampyre Lounge, där jag minsann tror att vi körde en avsmakning på hela drinkmenyn... Efter det bar det av mot Underbara Bar.... sjukt bra ställe..... och någonstans emellan Underbart och Helvettet så blev det nån bar till... En riktigt nice men rikgtigt blöt kväll med tjejorna, precis vad jag behövde....





Hela dagen i dag har jag i alla fall tillbringat i soffan med Brody Jenner..... nästa serie som jag fastnade för.... Bromance, där Brody från The Hills kör en Bachelor och letar ny bästis.... ganska underhållande en trist och grå söndag om jag må säga... Lyckades även slänga ihop en grönsaksoppa och ett berg av pannkakor, så mätt och belåten blev man åxå..
Nu, tillbaks till soffan!


Yummy Brody

Kommentarer
Postat av: Mary

Låter som om ni hade en kanonkväll!!! Lite avis här, men min tid kommer ;o)) Puss vännen

2009-02-02 @ 09:18:47
URL: http://nyttliv.blogs.se/
Postat av: Yo know who!

Så mitt tips om Underbar uppskattades? =) Kul...

2009-02-04 @ 13:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0