Shoppinglista.....


♥Las Ramblas♥               ♥Champ Elysées♥

Snart mina vänner, går Jag och Helena Upp och ner för las Ramblas och shoppar ihjäl oss =). Inte långt efter det tänker jag släpa D med mig längs Champs Elysées  för lite mer shopping =)



Shoppinglista so far:

♥ I.d bare minerals foundation - Golden Medium ( hittar förhoppningsvis på Sephora)
♥ En hel låda med Macaroons från Paris är ett måste, har jag hört!
♥ Marinblå kofta ( är helt inne på marinblått just nu)
♥ Snygga klackskor, riktiga partydojsor
♥ Svarta stövlar med Högt skaft
♥ Stövletter, gärna med snörning
♥ Väskinsats till mina handväskor, en "nätpåse" som gör att man kan byta väska ofta utan att hälla ut allt, man bara lyfter i och ur väskinsatsen ( måste vara världens bästa uppfinning)
♥ Stor fluffig halsduk
♥ Snygg höstväska - Medelstor modell
♥ Snygga höst/vinter kjolar

Kommentarer
Postat av: Mary

Och jag ä iiiiinge avis alls ska du veta, hoppas ni får en helt underbar semester!!!! Mjuken från oss

2008-09-29 @ 18:43:06
URL: http://nyttliv.blogs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0