Måndag igen!!


Dagens fläta =) Älskar flätor ♥

Dålig blogghelg, men jag har haft fullt ös faktiskt!
I går struntade vi i Vilas utförsäljning. Med tanke på hur värdelös Vero Modas va så orkade vi inte ens tänka tanken.. I stället åkte vi till skärholmen och kollade in nya shoppingcentret SKHLM, där det shoppades loss, fikades och lunchades... Hur nice som hellst. För min del blev det en ny höstkappa/jacka, helt underbar från ONLY, lite hanky-panky lookalikes (trosor) och en skön stickad mössa...


 Framsida


Baksida- denna färgen stämmer bättre än den andra bilden!

Sillen shoppade loss på party toppar och blusar och miss T köpte underkläder. Det var riktigt härligt väder ute så vi satt en stund på skärholmstorget i solen med en varsinn latte..

Efter vår sköna förmiddag började allvaret... Tvätta bilen, fixa och dona hemma hos mamma och pappa, laga middag och åkte ut till Arlanda och hämta mina små gosis päron. Det var riktigt skönt å se dem och ha dem hemma igen. blev kvar riktigt sent igår..

I kväll skulle jag egentligen på Galapremiär av filmen Fishy, men pga familjära omständighter valde jag att dra på mig mina converse och jeans i morse ( i ställtet för den nogrant planerade galastassen) och kommer i stället att åka hem till mamma å pappa efter jobbet för lite familjemys!


Skönaste skorna

Anyways, nu är det fyra dagar kvar tills jag, Sköna Helena och little Miss Molly drar ner till Barcelona, och jag längtar. Pratade med D igår och det var över 25 grader varmt och sol.... Han skulle precis sätta på sig shorts..åh vad underbart!
E dock lite grinig över att Primark finns i spanien men INTE i Barcelona... vad e det för trams!!!! =P

Under dagen ska jag sätta mig och knåpa ihop en shoppinglista på saker jag vill ha från Barcelona och Paris, så jag vet vad jag ska kolla efter!

Puss å kram, Ses på stan =)

Kommentarer
Postat av: Tinör

Darlingen vad fin du är:-) ha en underbar resa! miss u

pussiuss

2008-09-29 @ 12:16:44
Postat av: Malin

Men shit vad nice med lite värme. Här var det fem (5) grader när jag gick till jobbet imorse... Och du, hur gör man en såååån fläta??? Teach me, miss! :)

2008-09-29 @ 14:28:59
URL: http://lillpiga.blogspot.com
Postat av: Nikolina

Oh I will.... vi kan ha uppesittar kväll med flätning när du kommer ner =)

2008-09-29 @ 14:44:36
URL: http://ninanikolina.blogg.se/
Postat av: Helena

Ska du säga, förresten! Hur lång tid har man inte fått vänta på ett inlägg, va? Supersnygg jacka! Fanns den i fler färger månn tro?

2008-09-29 @ 16:11:03
URL: http://littlemissmolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0