Man mår som man förtjänar!

Italiensk kaka på maten

Oj oj, jag tror visst jag é lite bakis i dag, eller ganska mycket. Var på AW i går, började med mat på Va Piano, superbra Italiens restaurang där man checkar in, ser hur maten tillagas, käkar riktigt gott, dricker en massa vin och sen checkar ut. Vidare till "Hotellet" där nån dåre kom på att vi skulle shotta Jäger...... ( tror att dåren var jag). Ja ja, man är inte så smart alltid. Det bästa på hela kvällen var mitt nya taxikort som jag fått från jobbet.... aldrig mer nattbuss.

I dag slutar jag tre i alla fall, vilket e såå skönt fast det blir inte hem å sova inte... Vi har nyinflyttade grannar som bjuder på mingel i kväll och jag ska gå med granngubben Åke =). Eftersom D så klart ska ut å fiska och Åkes fru är bortrest så ska vi slå samman å dricka vin med grannskapet.... Hur mycket pensionär är det över det egentligen??? Aja, blir säkert trevligt. Vi får se hur länge jag håller i kväll!

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh hu vad jag känner igen det där beteendet med att komma på bra saker....

2008-09-19 @ 15:23:38
URL: http://lillpiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0