Lördag!

I dag började dan med att Miss T kom över å käka frukost, sen åkte vi å hämta Silvike för att åka på utförsäljning av Vero Moda kläder... Jag brukar shoppa massvis på dessa, men i dag... Nada, niente, nothing.. inte ett smack.. Jag hitta inte ett jäkla skit... Så besviken.
Vi åkte i alla fall till Centrum för fika sen, då passade jag på att köpa hem lite nya nagelgrejor i alla fall... Det blev bla. nagelbandsremover, nagelolja, fil, remover, nytt nagelack (Mavala i färgen Mexico, jag älskar Mavala) och lite till... Resultatet av min minimanikyr blev riktigt bra och jag kan säga att det var välbehövligt....
Efter det var jag hos V i Gustavsberg... det blev riktigt mysigt. Nu har jag betalat räkningar, vilket inte är lika mysigt, men ett måste dock.....
Jag är riktigt trött nu, så god natt å sov gott!


 ♥Nagelvård från Kicks♥


♥Resultatet i miniatyr♥

Kommentarer
Postat av: Mary

Fiiiin hand... Ska ta och göra detsamma jag oxå nu ikväll så att man är fit tills skitarbetsveckan börjar igen... Men du, fan va trist att du inte hitta ett jota på utförsäljningen! Helt otroligt faktiskt... Känns dock lite skönt för då kanske jag inte missa så mycket ;o)) Men jag saknar dig gumman! Puss o KRAM

2008-09-28 @ 16:38:15
URL: http://nyttliv.blogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0