Iskall morgon!

God morgon mina vänner. Notera att dagens datum är 18:e September och att resten av Europa fortfarande är soligt och varmt. Mamma & Pappa hade 35 grader i går ( Makedonien), Bästis-Silly kom hem från Sardinien i går, där var det åxå sommar fortfarande... och vi då?? 4, freakin 3 grader stod det på min termometer när jag gick upp.... Det är tamejfan sjukt..... Jag vill flytta utomlands!!
I alla fall så blev det ÄNTLIGEN mina nya stövlar i dag, och till det matchade jag min nya väska från Göteborg, mmm glittrig och fiiin =). Tur att jag ser någolunda klädd ut i dag för vi ska ju på AW me jobbet, Anglais om jag inte minns helt fel!
Puss å Kram, Ses på stan!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0