Full fart!

I dag har jag glömt båda mina mobiler hemma, inte så smart...... Hur som så är helgen fullspäckad. D kommer till mitt jobb i dag då jag har en forex brevid och vi ska säga hej då, efter det ska jag springa på stan å handla födelsedagspresenter till Dannyboy. Han fyller år samma dag som vi kommer hem från vår roadtrip. I eftermiddag har jag möte med en reklambyrå och efter det åker jag hem för en snabb change of clothes och sen bär det av hem till grannfrun på middag.
I morgon är det utförsäljning på Vero Moda med tjejorna och sedan bär det av till Gustavsberg på födelsedagsparty för Vladimir, vilket blir riktigt skoj...
Söndag är det dax för utförsäljning igen men på Vila i stället... efter det ska jag tvätta bilen, hem till mamma å pappa å städa, laga lite middag och sedan åka ut till arlanda för att hämta dem..... Full fart på helgen med andra ord....
Puss på er =)


Kommentarer
Postat av: Malin

Du är utmanad i min blogg!!

2008-09-26 @ 16:16:43
URL: http://lillpiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0