Välkomna till min nya egendesign!

Ni kanske inte tycker att det är så fancy, men tro mig jag har hållt på i flera timmar och fixat & trixat så för mig är detta en stor bedrift... Jag har väl aldrig kodat i html förut... En vacker dag när jag har såååååååååå mycket tid över till att göra ingenting så ska jag sätta mig ner och hitta färger och former som verkligen passar mig, men tills dess så får detta duga. Å tycker ni att det ser fördjävligt ut så får ni gärna hojta till och komma med förslag, men då får ni hjälpa till och koda åxå =)
Tack min käre broder för att du hade ett så stort tålamod med mig i kväll, och min super prins D för att du kommer och hämtar mig mitt i natten ( för dig)♥

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: batka

Ähh! Du gjorde juh allt själv & det är bäst så..

Tusen tack för att du tog dig hit i stormen och umgicks med oss..

Kom på efter att ni åkt att du kunde juh ha tagit peggen hem.

Men sen kom jag på att du inte hade några brillor med dig så det var kanske lika bra att du inte körde.. =)



cmok

2008-10-31 @ 00:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0