Typiskt...



Blev så irriterad igår på SATS... hade bokat pass flera dagar i förväg, och verkligen dubbelkollat flera gånger. När jag äntligen pallar mig ner, eller rättare sagt tvingar mig ner till gymmet så finns inte min bokning, och det är tio pers i kö för passet som börjar tjugo minuter senare, så dom ber mig snällt ställa mig i kö... å stor risk att man kom med, NOT!
Så himla förbannad så jag var på väg att dra utan att träna, men sen så tog jag mig i kragen och ställde mig på löpbandet. Joggade i terräng 20 minuter i sträck ( vilket aldrig hänt förut) och körde sen tio minuter på crosstrainern... sen var jag nöjd, svettig och pionröd i ansiktet... Nu ska jag börja styrketräna, orkar inte slåss om att få komma med på pass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0