Trött...

det e jag det. Känns som jag inte gjör nåt annat än plockar, tvättar och fixar hemma... Full fart hela tiden. I dag fyller pappa år, Grattis på dig, men vi ska fira i morgon hemma hos brorsan & Jennie. Samtidigt ska vi fira mamma som fyllde år i september, fast hon va i makedonien då. I dag har jag varit på kurs hela dan, sen shoppat födelsedagspresenter och sprungit omkring i regnet... Därefter röjt hemma som en dåre.
För övrigt har jag smått ångest för vad jag ska packa inför resan. Skulle behöva en "personal packer"... Det är sommarvarmt i Spanien men ungefär som här i Paris, dvs dubbel packning... Ush vilka i-lands problem... Nu ska jag lägga mig och kolla på några avsnitt av Project Runway innan jag somnar.
Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0