Sköna söndag...

Eller kanske inte så sköná med tanke på att vi har höststädning i föreningen och det ser ut som spöregn ute!!
Jag hann aldrig rensa klart allt som jag ville i helgen, Det får väl vänta till nästa helg helt enkelt.
I går var D´s mysiga morföräldrar på besök från Kristinehamn så vi samlades allihop hos D´s mamma, och käkade lunch och mös. Därefter träffade vi Sillen och C (efter att vi först sovit middag i några timmar =) och åkte till Heron, käka mexicanskt och kolla på bio:



Asså den var sjukt kul... som vi skratta.
Igår morse såg jag även Sex and the City filmen för typ sjätte gången.... Har haft en riktig filmhelg =)

I dag ska vi gå på två visningar, radhus denna gången, vi är ju på jakt efter vårt drömhus men börjar kanske inse att det är radhus vi ska börja med, hur himla tråkigt det än låter. Jag gillar det ena supermycket och det är superfrächt.
Jaja vad är en bal på slottet
 

Anyways, nu måste jag äta lite frukost innan det är dax att gå ut och kratta (eller nåt!)

Kommentarer
Postat av: Maria

Mähh... Tick tack tick tack.. klockan bara går o går o ingen Nikolina ringer mig, huuu buuuu. Tänkte ju faktiskt åka upp o hälsa på dig idag juh... Jag ä Mäddy bara, puffen håller på med datorerna här i huset, såååå boooring.. Men vi tar oss en sväng på skopunkten istället o byter vinterskorna som jag köpte förrut, dom är nämligen en storlek för små...

Iofs är jag inte hundra kry än så det kanske är bra om jag inte för basiluskerna vidare till er, hatar verkligen att vara sjuk, man får nada gjort.

Kratta på o hoppas att nått av husen är en riktig 100-poängare så får vi ses till nästa helg istället, i miss u min vän...

KRAM Maria

2008-10-19 @ 11:29:18
URL: http://nyttliv.blog.se
Postat av: Maria

2008-10-19 @ 18:51:09
URL: http://nyttliv.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0