Sköna söndag del 2..

(Först och främst Min bästa Mary förlåt så mycket för att jag inte slog en pling i dag, glömde helt av att jag skuller ringa när jag vakna, I♥U)



I dag har jag krattat och krattat, så jag fick ont i hela kroppen. Trots det fick Danny-boy iväg mig till gymmet i eftermiddags, där han körde styrka och jag sprang hela 25minuter på löpbandt ( det går frammåt). Efteråt körde jag lite biceps och nu är jag helt slut i kroppen. Sådär härligt skakig.
I veckan blir det Muskel-pass på måndag, Core-puls på tisdag, ( skulle vilja proba bollywood dans på onsdag, ett nytt pass som SATS testar, fasiken va kul ) och Boxning på torsdag. Nu börjar ju min andra vecka som rökfri, som by the way går hur bra som hellst, så då gäller det ju å träna gärnet så man inte lägger på sig ännu mera fläbb ( räcker gott och väl med det man har).

Hur som har vi precis ätit middag och det var det godaste jag gjort på länge... Grekisk ungsgrillad kycklingfilé med rosmarin rotfrukter och oliver och fetaostcréme med grillad paprika ( mammas hemmagjorda ajvar)
Yum Yum säger jag bara och D åt som en häst, trots att det var rotfrukter ( inte riktigt hans favvo).

Visningarna som vi var på i dag gick bra och D blev kär i ett av radhusen och sitter och tjatar hål i huvudet på mig nu om att vi ska köpa, jag har sagt att jag inte vill prata om det förrän vi har varit på andra visningen som är i morgon... Kan inte riktigt förlika mig med idén om radhus. Sillen och C skulle följa med oss på visningarna, men Sillen hade visst dragit till Haninge med sin mor i stället. Undra om hon tänker höra av sig ?

Nee nu ska vi gå och mysa i soffan och njuta av det som är kvar av kvällen.

Kommentarer
Postat av: Maria

Okejdå, du ä förlåten, Aj lav jo to!

2008-10-20 @ 07:09:33
URL: http://nyttliv.blogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0