Min vän Tinöör!

Vakna i morse och det första jag ser är ett mail från min darling Tina, som flyttat till Australien och hittat kärleken♥, jag blev så himla glad för det. Saknar henne massor. Det roligaste av allt är att jag och D satt och pratade om Tina i går kväll. Jag vill nämligen gå på 3 Doors Down konsert på Onsdag men vet ingen som vill gå med mig, det är nämligen inte många av mina vänner som delar min musiksmak. Jag sa till D att om Tina varit hemma hade jag minsann gått med henne, jag tror hon hade velat det.
Vad tror ni Tinisen skriver i sitt mail till mig, jo att jag missar massa bra konserter i Melbourne, och hon med eftersom vi inte kan gå ihop!! Detta skriver hon ca 4 timmar efter att jag gnällt till D och önskat att hon var här så vi kunde konserta ihop. Det mina vänner kallar jag telepati, eller nåt!
Hur som hellst, Tinisen, jag saknar dig massor, men är så otroligt glad för att du verkar ha hittat den rätte i livet, han verkar helt fabuloso =) Men glöm inte å komma tillbaks till oss ♥

♥Tinör & Ninör, Buckingham Palace, London, 2007♥

I dag är det Fredag i alla fall och som jag längtat, ska bli så skönt med helg. I dag jobbar jag halvdag, efter det ett pass på gymmet och vid två ska jag möta upp Sillen! Vi ska käka en bit mat på stan och dricka drinkar.... Lite väl tidigt vid två, men men =)
I morgon fyller J år och vi ska åka och fira både han och Sköna Helena. Efter det tänkte vi åka ut till Heron och kolla på Tropic Thunder, Ben Stillers nya film som ska vara sjukt kul!

Nu måste jag jobba lite! Har en uppsats på 250-500 ord (!?!) som ska vara inne till chefen måndag kl 09.00,  å nej jag skojar inte, det är mitt uppdrag!
Puss å kram, Ses på stan!

Kommentarer
Postat av: Helena

mäh! Aj löv 3 doors down, ju! Vilken tid är konserten? Och vart? Kanske mollsan vill hänga lite med sin papi ett par timmar..??

2008-10-31 @ 10:50:07
URL: http://littlemissmolly.blogg.se/
Postat av: Tinooor(fan finns inga o:n pa denna fdator juu!)

Ah min Ninooor, me miss u!! Ah jag hade ALSKAT att ga pa 3 doors down!

Langtar efter dig!

Pussiluss

2008-11-03 @ 00:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0