Lite tårta kanske...


I dag ska vi fira mamma och pappa på deras födelsedagar. Jag ska till Huddinge med brorsan ( hem till brorsan) efter jobbet, Jennie ska laga mat och mamma å pappa ska köpa med sig tårta...
Mamma får denna fina påse full med paket, en blus, en klänning med matchande strumpbyxor och ett fint fotoalbum med foton från Gran Canaria ( vi var där i Januari, och hon har fortfarande inte sett bilderna). Pappa får en såndär skön massagestol som jag definitivt tänker testa så fort det bara går.
På lunchen hann jag klämma in lite penga växling på exchange och en sväng in på Mixage, men jag fick hejda mig.... dumt å köpa något nu ju.
För övrigt så är det ingen som har anmält intresse över att vara min personal packer, så jag får väl ta och fixa det själv!!
I kväll måste ja ringa sköna Helena och planera lite, börjar få resfeber =)

Kommentarer
Postat av: Malin

Nog fasen kan jag packa åt dig alltid, har ju som ångan uppe med flyttpackningen nu så. Men det kommer ju ett krav med på köpet och det är ju att jag får hänga på! :) For free, missy!! hehe

2008-10-02 @ 13:00:51
URL: http://lillpiga.blogspot.com
Postat av: Nikolina

Oh, vi kan nog få ner det lilla av dig som är kvar i någon väska =) hihi!

2008-10-02 @ 13:11:46
URL: http://ninanikolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0