Helgen!

Var sjukt bra! Förutom att vi hade fest så fick jag träffa Mary och sköna Helena tillsammans med gulklimparna Mäddy & Molly. Sååå mysigt. Annars har hela lediga tiden gått åt att spela Mario Cart! Sjukt kul, jag och D är helt inne på det, sitter och racar som bara den! Tänk att man blir som ett litet barn så fort man får en joystick i handen =)


I dag blir det träning igen, Body Combat tänkte jag gå på, om jag får plats vill säga. SATS borde ju utöka sina pass lite, när man betalar så mycket som man gör så vill man ju få plats på passen, men det är ofta det är väntelista vilket är ganska tråkigt, inte så motiverande. Får jag inte plats blir det lite styrka och löpning i stället!

Annars har jag betalt mina räkningar och inser ganska snabbt att efter köp av busskort ( fan va dyrt) så blir det lite av makaroner med ketchup denna månaden!
Jag och D har börjat spara ordentligt inför framtiden ( på hans konto såklart, för jag kan ju inte hålla i pengar) så största delen av det som är kvar av lönen gick in dit!
Jajaja, vad behöver jag, INGENTING!!! Helt seriöst!
Tur att vi har rikskuponger på jobbet!

I dag ska jag i alla fall käka på Kalori igen, bra mat! Så mycket skit jag har stoppat i mig sen rökstoppet så borde jag leva på råkost ett år framöver... Det ska vi nog ordna!
Ne nu kurrar det i magen!
See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0