Sunny Monday!


Oh vad jag är trött i dag, men ack så glad över att solen skiner♥. Det gör livet så mycket lättare på något sätt. Jag har sovit typ två timmar i natt. Hade såna problem med att somna, vet ej varför.
 Kollade i alla fall på en störtskön film igår. Forgetting Sara Marshall. Den var riktigt rolig och nästan hela rullen utspelade sig på Hawaii. Åh vad jag skulle göra för att åka dit, få lite sand mellan tårna och stek-bränna, jag skulle tom kunna ta en kallsup med saltvatten!
Aja, vad  är en bal på slottet!
Med tanke på hur trött jag var i morse så gick jag upp way to late. Det blev varken frukost eller packa träningsväska så i kväll blir det direkt hem från jobbet och käka tidig middag sen dyka ner i soffan och mysa!
Förresten tänkte jag skryta lite, jag är snart klar med julklappsinköpen! Hur många kan säga det? Haha!

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh hu...jag kan INTE säga det. Har inte köpt en enda än....

2008-11-17 @ 12:33:14
URL: http://lillpiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0