Slöhelg!

Dålig uppdatering men jag har inte haft så mycket för mig denna snöiga helg!
I fredags var D på julbord med grabbarna och jag hemma och mådde som en kratta. Vet inte vad som flög i mig men jag blev helt kallsvettig och illamående, för att inte tala om att jag skakade som ett löv! Hann tom få upp maten en vända, så det blev inget mys med ljus och god bok för mig, det blev sängen, det enda jag orkade med just då.
D kom hem ganska tidigt, han är ju ingen partykung direkt, men jag var rätt deckad då!
Lördags morgon var jag i alla fall pigg som en lärka så det blev pannkaksfrukost till D (fan vad han är bortskämd), Bakade dubbel sats Saffransbiscotti som blev sjukt goda och därefter långpromenad i den nyfallna snön! Hur mysigt som hellst!! Efter det fikade vi hos mina föräldrar som fick en hel plastkasse full med biscotti!

( Min fotodokumentation från lördagen, det var så grått ute på morgonen så det såg ut som att jag tagit svartvita bilder, tur var att det sprack upp och blev soligt senare, Biscottina kom väl till  hands till fika efter promenaden, och pankakorna stekte jag i rikgitgt smör, (laktosfritt), mums!)

I dag var det då söndag igen. För första gången i vårt 6-åriga förhållande vaknade D före mig och låg och klia mig på ryggen en bra stund innan jag vakna till liv, det var den mysigaste morgonen jag haft på länge. Vi låg och drog oss och kollade på en film tills klockan 10.30. Sen åkte vi ut till nya Nacka Forum för att käka frukost på Waynes och strosa runt.
Shit man, vad stort det var! Jag kommer aldrig att åka någon annan stans för att shoppa...
Jag köpte ingenting men jag hann peka ut en massa saker som jag önskar mig. Jag blev även sjukt kär i en DKNY väska, och då menar jag djupt förälskad, sådär så jag bara måste ha. Kostar 2000kr, men det är den värd! , Det ska bli mitt nya mission, jag ska spara och bara ha den dära väskan! Haha.


D köpte ett par schyssta G-star Brallor och, mina vänner (Hallelulija, Hallelulija, tänk er en hel stråkorkerster nu...) Världens skönaste massagetjosan! En extra avancerad sak som har både massage och värme! Gissa vad jag ska ta mig till resten av kvällen =)
Hemmaspa!

Kommentarer
Postat av: Kim

jamen titta det hade du ju, dina såg också goda ut :)

2008-11-24 @ 21:50:20
URL: http://giirlylicious.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0