Om 20 minuter...

...drar jag till Berns =)

Hade jag haft en riktigt chysst kamera skulle ni få se riktigt chyssta bilder, Hör du det BROR!!!! December närmar sig =) ( rosa ska den vara)

Appro på det, har jag berättat om min kamera incident? Jag hade en supersöt rosa liten digi-kamera som jag älskade. Herr D köpte sig en ny systemkamera och tvingade mig att ta över hans superduperdunder digi kamera CyberShot, som skulle vara 1000 ggr bättre än min superfina lilla rosa sak (som dessutom var väder och stöttålig, och alla som känner mig vet att jag är jordens klump), anyways jag tog D's kamera och gav bort min till Svärmor som inte hade någon. Vad händer.... Jo tre veckor senare ( en vecka efter att garantin gått ut) tvärdör den superduperbraiga CyberShoten (dagen efter att min mp3-spelare dör). Den ville helt enkelt inte hänga med längre. Så nu står jag här utan kamera, utan mp3..... Tur att jag fyller år snart och har en bror som gör allt för mig =) Hahaha
Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej min lilla partypingla, schysst att få gå på fest kl. 12 en fredag..! :-) Puss!

2008-11-07 @ 12:29:55
URL: http://littlemissmolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0