Nystart!

Nu har det gått tre veckor lite drygt sen mitt rökstopp, och trots att jag lovade migsjälv att få stoppa i mig precis vad jag ville under första veckan så har detta bara fortsatt och fortsatt. Jag trycker i mig godis och skit hela tiden, och ja jag tränar, men det ger ju inget om jag kompenserar det med att stoppa i mig allt jag ser. Jag är inte alls röksugen, cigaretter rör mig inte i ryggen, men herregud om jag inte får mitt socker, det är fan ett värre begär än röksuget. Jag har aldrig varit med om något liknande faktiskt. Från och med i dag ser det ut såhär på mitt skrivbord:

Frukt och mörk choklad är ok( gillar egentligten inte mörk choklad men försöker lära mig, fast jag älskar chilli så det kompenserar lite), men inget annat! Dessutom har min mage näst intill kollapsat pga allt skit jag stoppat i mig, så jag har mått riktigt illa under helgen, man är ju inte känd för att ha världens bästa mage direkt.
Ne, i dag har jag ätit havregrynsgröt med soja mjölk till Frukost, Lunch på Kalori ( världens frächaste och nyttigaste ställe) och till middag blir det hemlagat. Nu jäklar!

I kväll bär det av till Combaten och jag ska kämpa som en dåre!

Kommentarer
Postat av: Mary

GO Nina GO Nina... I belive in you!!! Kör på darling, det grejar du... KRAMEN

2008-11-03 @ 14:15:52
URL: http://nyttliv.blogs.se
Postat av: Helena

Vad bra du är! Skulle också behöva detoxa ut mitt sockerbehov.. Men det får bli en annan dag. PUSS!

2008-11-03 @ 15:49:46
URL: http://littlemissmolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0