Lyxigt!


Såhär lyxigt har jag det i dag! Dessutom hela nya sesong 11 av Americas next top model på dvd. I bland är det faktiskt gött å ligga hemma med hals och lemm ont. Mår faktiskt bättre i dag och tur är väl det med alla skojsigheter som händer i dagarana. I morgon är det ju 3 Doors Down, på fredag smff-fest på Berns och därefter ska jag träffa upp godaste godbitarna M & M som kommer till stan för att gå på Spa ( så sotis by the way ), och vi ska dricka drinkar ( hehe) och hänga på söder. Skönt att man redan kommer vara party-stassad och på lyset när man träffas =)
På lördag ska vi till D's barndomsvän på Höstfest, ska åxå bli sjukt kul. Det är inte så ofta man blir hembjuden till folk på fest, oftast är det vi som har festen, så detta ser vi mycket fram emot.
På söndag ska vi träffa D's kompis S och käka bakisfrukost med han och hans nya tjej!
Som ni märker gott folk så har jag inte så mycket mer tid att ligga och vara sjuk nu, nu måste jag bli bra inför den fullspeckade helgen!
Puss å kram, Ses på stan♥

PS. Gillar verkligen nya CHIC, en skön tidning för en billig peng ger några timmars underhållning!

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack, tack, tack för inbjudan!! Gud så skoj!! :) Ska prata med sambon men vi tackar nog förmodligen jättemycket ja! ;)

2008-11-06 @ 14:39:41
URL: http://http:/lillpiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0