I feel it....


Nu e jag igång, så det ryker om det och det känns så bra! Började morgonen med en Powerwalk på 4 km mellan kl 06.00-06.45 tillsammans med Svärmor. Nu kör vi igen. Vi är så smarta så vi tar paus från morgonrunderna under sommaren men vi börjar igen lagom tills att det blir svinkallt ute. Jaja, man känner att man lever i alla fall, och man vaknar vill jag lova! Vi har bestämt att vi ska gå på mornarna måndagar, onsdagar och fredagar. Nemas problemas!
I går värmde jag upp på rodden, styrketränade rygg (det känns i dag) och sen sprang jag 25 minuter på löpbandet! Puh! Men det går frammåt. Nu ska jag bara fixa det hära med kosten åxå så är saken piff!

I kväll tänkte vi försöka gå och äntligen se Bond på bio... får se om det blir av, men det vore så skönt att göra något efter jobbet och inte bara åka hem och dega i soffan. Lite middag på stan blir det åxå. Texas Burger har vi pratat om så vi får se var vi hanmnar!

En annan film som jag ser fram emot så jag spricker är filmen om Coco Chanel som kommer ut 2009... Jag längtar verkligen, men det är ju långt kvar!


I går fick jag äntligen min efterlängtade Special Limited Edition Sex And The City Film. Tjohoo som jag var glad, fodralet var som en snygg läderväska, hur coolt som hellst, precis som på bilden fast mycket snyggare, den kommer matcha bra med min SATC box!


By the way, Ett stort tack till min Dealer Sillen som håller mig stashad med lyxgrejor, smink å krämer! Min egna goodiebags leverantör! Love you, pudding!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj, vilken komplimang. Vad glad jag blev-tack :-D Ja, inget ont som har något gott med sig. Tyvärr har jag svårt att sitta uppe länge pga smärta och knark ;-) Må gott och kram på dig.

2008-11-19 @ 14:00:01
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Dealern

No probs my darling! Coco-chanel filmen är ju sååå efterlängtad!! Speciellt för en Sill i skönhetsbranschen :-) Vi paxar de första platserna...kramis

2008-11-19 @ 14:37:30
Postat av: Malin

Fasen vad duktigt du är! :) Fast sju timmar intensiv shopping gör ju sitt med. ;) Kram!

2008-11-19 @ 22:22:32
URL: http://lillpiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0