Första snön!


Första snön har fallit i dag, riktigt stora snöflingor, men de försvann så snart de kom på backen. Däremot låg det kvar en stund på vår balkong. Jag vill gärna att det ska snöa på riktigt snart, så det blir vitt och fint, just nu är det mest grått och trist ute. Riktigt trist faktiskt.
I dag skulle jag städa, men jag har ingen ork så allt går i slow motion. Lite får jag gjort i alla fall, jag har målat naglarna bland annat =)
I kväll ska vi till svärmor och äta middag. Hon fyller år och ska få jordens lyx present. D har laddat på med Julbord på trosa spa & stadshotell, med övernattning och spa behandling. Hon kommer ha det så bra där tror jag!
Ne nu ska jag försöka ta mig i kragen och åtminstonne dammsuga lite.
See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0