Åh vilken dag!


Vaknade strax efter åtta i morse, såg att det var soligt ute, så jag flög upp ur sängen, satte på mig långkallingar och vintermundering och gick ut på långpromenad i -2 grader och solsken! Gud så härligt. Promenerade ända hem till Mor och Far som blev glatt överraskade och bjöd på Kaffe och frukost... En riktigt bra start på dagen om ni frågar mig!

I dag är det som sagt kalas hos J och H, så vi ska åka dit runt två tiden, men innan det ska jag beta av lite serier tänkte jag. I går fick jag veckans dos av The Hills, och nu över till Gossip Girl och Lipstick Jungle..... som förövrigt är ett måste för den som gillar SATC ♥
Ha en underbar dag mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Tinisen

Alska sanna dagar, helt underbart!!

2008-11-03 @ 00:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0