oh what a morning....

Haft en underbar morgon med tända ljus, supergod frukost, och helt underbara presenter. Jag har en helt fantastisk pojkvän om ni inte visste det innan. Han må vara lite oslipad ibland =) men han är den mest lyhörda underbara och ödmjuka mannen någonsin. D jag ♥ Dig!

I kväll kommer släkt och vänner och grattar mig och självklart äter tårta i mängder, ska bli riktigt mysigt. Papptallrikarna  och plastbesticken står framme =)

Bror med J och Barn kommer på fredag och käkar middag i stället, så det ser jag åxå fram emot. I dag ska jag få välja lunchställe helt själv och Cathi ska ut och äta med mig!
Nu lite arbait!

(Fantastiskt mysig frukost med äggmackor och te och mina helt underbara presenter, En DKNY väska och en Ipod, hur bortskämd är jag egentligen!!)

Kommentarer
Postat av: Bruchan!

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN SYSTER !!!

snart är du lika gammal som mig... trallalaaa!

2008-12-10 @ 10:44:59
Postat av: Mary

Hipp Hipp Hurra för Nina Nikolina idag!

Härligt o se att du har haft en härlig start på din dag. Massor av kramar ifrån oss 3 i Ärla

2008-12-10 @ 13:48:14
URL: http://nyttliv.blogs.se/
Postat av: Anonym

Nämen grattis grattis tjejen

2008-12-10 @ 17:41:08
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0