Ny färg!

Jag är så less på migsjälv just nu att jag bara känner att förändring är ett måste och jag tänkte börja med att skaffa en ny hårfärg. Hittade en bild på Shakira och färgen är perfekt, ljusare kan jag nog inte ha. Vad tror ni om denna färgen:


Jag tycker det är sjukt snygg och får jag lite färg på  kinderna så kommer det att bli riktigt nice... Sen ska jag bara träna av mig ca tio kilo och tighta till mig så kanske jag blir en blek kopia av mitt forna jag =) D har ett foto på mig i sin plånbok från sommaren vi träffades och jag kan säga att min nuvarande uppenbarelse lämnar mycket att önska.... Vad hände egentligen? Vad har jag gjort med mig själv? Lite för många myskvällar i soffan tror jag, och med mina gener är det ett BIG NO NO!
Jag är inte så ytlig som jag låter nu, men när man inte mår bra över sig själv och vill kräkas när man ser ser sin spegelbild ja då är det dags att göra nåt åt det, sluta gnälla börja trolla! Jag har ju i alla fall kommit igån med träning vilket är super, men det räcker ju inte, man måste nog ändra livsstilen rejält, å så kan man ju som sagt gå till frisören och göra något bra med håret till att börja med, mitt hår har alltid varit mitt triumfkort =) Har jag en bra hårdag så känner jag mig som en gudinna, oftast i alla fall!


 

Frisyr från Frilla.se

Kommentarer
Postat av: Mary

Skitfin färg gumman, tror det skulle liva upp och bli superfint på dig!!! KÖR :)

2008-12-02 @ 12:31:36
URL: http://nyttliv.blogs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0