Julbord och kakelsplitter!


I dag är det äntligen dags för mitt första (och förmodligen enda) julbord, och eftersom jag är som ett litet barn när det nalkas jul så är jag riktigt förtjust i bra julbord. Som tur e ska vi till Gondolen så jag slipper uppleva förra årets äckligheter när mitt gamla jobb fick för sig att vi skulle ha en glamourös afton på Ballbraker, vilket var det vidrigaste jag någonsin varit med om.. Vuxna överförfriskade karlar som spyr i papperskorgen kl 16.00 en torsdagseftermiddag, inte riktigt min idé om julmys. Vi hoppas på en bättre kväll i kväll. Det bästa av allt är att jag slipper vara hemma i byggdamm och kakelsplitter när grabbara ska jobba i köket! I bland känner jag mig ganska bortskämd =)
Nu ska jag i alla fall sätta igång med dagens bekymmer, ni skulle aldrig tro mig om jag berättade vad mina dagar fylls med. Tex spenderade jag hela dagen igår med att weela och deela med en viss Engelsk Herre i sina bästa år som brukar nämnas i tantrasex-sammanhang och som gjort enorma hits genom åren. Vi tjafsade om småpotatis kan jag säga och jag slutar aldrig förvånas över hur MYCKET vill ha ännu MER!!! Men skoj är det i alla fall!
Anyways, duty calls!


Kommentarer
Postat av: Helena

Klart ni får komma hit! Tror Söndag ska gå bra.. Kram!

2008-12-04 @ 10:55:07
URL: http://littlemissmolly.blogg.se/
Postat av: Mindy

Nu ahr regnet börjat så smått.så det töar bort snön sen kommer halkan på kvällen.Ha en skön dag..

2008-12-04 @ 11:50:24
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0