god morgon!


i dag har jag bestämt mig att till en början stanna hemma! Feber och halsont vägrar försvinna och jag är inne på sjunde dan nu, så nu får det vara nog. Kanske åker in till luch om det blir bättre men nu sitter jag här med mitt Honung/citronte och läser mail. Man kan ju faktiskt göra en hel del hemifrån åxå.
Sitter och längtar till Julen så jag spricker. Vet ni vad det bästa med Julen enligt mig är. Jo att Ge Julklappar, jusste ge inte få. Jag får största kicken av att ge bort till andra. Kan lova att min sambo blir överöst varje år, fast iofs är det ganska befogat. Vi firar ju trots allt årsdag på julafton åxå. Det blir dubbellt upp när det gäller prezzies!

Förresten, vad tror ni om att ge sin mor en resa till Paris i Juleklapp, självklart ska hon ju då få åka tillsammans med mig. Har kikat på biljetter i Mars till överkomliga priser och jag vet att hon så gärna skulle vilja.. och jag med för den delen.
Jag♥Paris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0